نرده شیشه ای پله - نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای پله - نرده شیشه ای راه پله

در راه‌ پله اصلی‌ترین بخش توجه به زیبایی و سهولت تردد افراد با حفظ ایمنی است نرده شیشه‌ای پله در زیباتر کردن دکوراسیون راه‌پله و ایمن‌تر شدن آن انتخاب اول بسیاری از معماران و ساختمان سازان مدرن است . نرده شیشه پله تنوع سیستم‌های زیادی دارد که انتخاب هر مدل براساس سازه اصلی پله و طراحی کلی دکوراسیون داخلی ساختمان انجام می‌شود.

بر اساس استاندارد ایمنی نرده‌های راه‌پله ارتفاع نرده شیشه پله نباید کمتر از نود سانتی‌متر باشد و براساس ضخامت شیشه‌های مورداستفاده در ساخت این نوع نرده راه‌پله مدل‌های آن عبارت است از : نرده شیشه ای فیکس پوینت، نرده شیشه ای اسپیگات، نرده شیشه ای دفنی و نرده شیشه ای اکسپوز.

نرده شیشه ای پله
نرده شیشه ای پله

شکل راه‌ پله‌ها متنوع است یعنی یا راه‌پله مستقیم و یا منحنی و گرد است به‌همین دلیل اجرای نرده شیشه‌ای راه‌پله براساس شکل آن و ابعاد طول شمشیری تعیین می‌شود. برای مثال اگر راه‌پله گرد باشد نرده شیشه ای گرد باید اجرا شود ما در گروه آکادمی پلاس بدون هیچ محدودیتی توانایی ساخت انواع نرده‌کشی پله را داریم .

الزامات اجرایی نرده شیشه ای گرد

  • ارتفاع حداقلی نرده شیشه پله نود تا صد و ده سانتی‌متر است.
  • ضخامت شیشه‌ها در راه‌پله بین هشت تا بیست میلی‌متر است.
  • اندروید روی نرده بر روی زیبایی نصب می‌شود.

در کل شما خریداران با انتخاب نرده شیشه پله به بهبود نور محیط راه‌پله و جذابیت آن کمک می‌کنید .

روشنایی و زیبایی مسیر راه‌پله در ید حس امنیت و آرامش در یک ساختمان بسیار مؤثر است ازاین‌رو طراحان همواره تلاش می‌کنند با استفاده از متریال‌های متنوع در ایجاد این حس موفق باشد . نرده شیشه‌ای در راه‌پله یکی از بهترین روش‌ها و گزینه‌ها در تامین این نیاز به داشتن یک راه‌پله‌ی مدرن زیبا و ایمن است . نرده شیشه‌ای پله با وجود شیشه‌های شفاف نور را به‌راحتی در راه پله گسترش می‌دهد و به ایجاد یک نمای مدرن و جذاب کمک می‌کند.

نرده شیشه ای پله
نرده شیشه ای پله

استفاده از شیشه‌های مقاوم‌سازی شده سکوریت و لمینت که در برابر فشار و ضربه توان بالایی دارند نرده شیشه‌ای پله را به درجه بسیار بالایی از امنیت رسانده‌است . تنوع سبک‌های معماری باعث شده نرده شیشه‌ای پله نیز سیستم‌های موطن وی با هماهنگی هر سبک معماری طراحی و تولید کند ما در گروه آکات پلاس با ارائه جدیدترین مدل‌های نرده شیشه‌ای پله بالاترین کیفیت در متریال را به شما خریدار محترم ارائه می‌دهیم . برای دریافت کاتالوگ نرده شیشه‌ای پله بعدی فروش تماس بگیرید .

انواع نرده شیشه ای پله

شکل ظاهری راه‌پله‌ها یکسان نیست و اختلاف اندازه و نوع سازی آن‌ها باعث شده برای هر نوع پله یک سیستم خاص از نرده شیشه‌ای طراحی شود انتخاب گزینه مناسب از انواع نرده شیشه‌ای براساس مشخصات فنی محصول و محدودیت‌های طراحی و اجرایی هر راه‌پله انجام می‌شود .

در ادامه معرفی انواع نرده شیشه‌ای می‌پردازیم تا شما در انتخاب مناسب‌ترین گزینه اطلاعات کافی داشته باشید .

  • نرده شیشه‌ای پله اکسپوز
  • نرده شیشه پله اسپیگات
  • نرده شیشه پله دفنی 
  • نرده شیشه پله فیکس پوینت
  • نرده شیشه پله فین گلاس
نرده شیشه ای پله
نرده شیشه ای پله

نرده شیشه ای پله اکسپوز

در این مدل کنار راه‌پله باید به وسیله یک پروفیل فولادی سی در شصت میلی‌متر زیرسازی شود تا کامپونت‌های عام آلومینیوم و یو شکل در فاصله‌های مشخص روی آن سوار شوند . اگر ریل‌گذاری و زیرسازی در مدل اگزوز به‌درستی انجام نشود شیشه‌ها در یک تراز قرار نمی‌گیرند نرده شیشه‌ای اکسپوز روکار راه‌پله ارتفاعی بین صد تا صد و ده سانتی‌متر را پوشش می‌دهد.

شیوع به پنجره‌های شیشه‌ای در راه‌پله یک لوزی با لبه‌های گرد است در ابتدای نرده شیشه‌ای اکسپوز پله یک ستون آلومینیوم یا استیل برای استحکام بیشتر کار نصب می‌شود شیشه‌ها در این مدل نیز دو لایه لمینت هستند که به وسیله پروفیل‌های آلومینیوم پونزده سانتی متریه یو شکل در روی شمشیری راه‌پله عمود و تراز ثابت می‌شود .

نرده شیشه ای پله اسپیگات

نرده شیشه پله در مدل اسکات یکی از منعطف‌ترین مدل‌ها از نظر امکان استفاده از طیف وسیعی از شیشه‌های سکوریت و شیشه‌های دو لایه لمینیت است این مدل هیچ نیازی به زیرسازی در راپل ندارد و می‌توان آن را با کمترین تخریب کعبه را پله به وسیله پایه‌های مخصوص و بردهای فولادی اجرا کرد .

در نرده شیشه پله مدل اسکات برای هر جام شیشه‌ای سه عدد پایه روی کف پله‌ها نصب می‌شود ضخامت شیشه‌ها در این مدل از هشت میلی‌متر تو چهارده میلی‌متر است پایه‌های اسپیگات از جنس استیل آلومینیوم و فولاد با رنگ الکترواستاتیک ساخته می‌شود .

نرده شیشه ای پله فیکس پوینت

اگر فضای راه‌پله‌ها محدود و کوچک باشد یا طراح مایل به اجرای یک حفاظ شیشه بدون پایه باشد نرده شیشه پله فیکس پوینت مدل مناسبی برای این کار است در این سازه محافظ شیشه‌ای از کنار راه‌پله به وسیله اتصالات دکمه‌ای شکل از جنس استیل و آلومینیوم در دیواره راه‌پله ثابت و به شکل عمودی متصل می‌شود . نوع شیشه در این مدل سکویی با ارتفاع صد و بیست و صد و شصت سانتی‌متر است برای زیبایی و مینی بیشتر یک اندروید آلومینیوم روی آن نصب می‌شود .

مزیت نرده شیشه ای پله

اجرای نرده شیشه‌ای راه‌پله باعث عبور نور از بین طبقات می‌شود و به نور روشنایی داخل ساختمان کمک می‌کند مزیت دیگر نرده شیشه‌ای برای راه‌پله ایجاد یک مسیر ایمن شده با ظاهر جذاب و شفاف است که نیاز بسیار کمی به نگهداری دارد و طول عمر آن بسیار بیشتر از نرده‌های فلزی و چوبی است .

مزیت‌های نرده شیشه با راه پله به‌صورت فهرست‌وار عبارت است از :

  • دوام و ماندگاری طولانی‌مدت
  • ایمنی بالا
  • استحکام کم‌نظیر
  • قیمت منطقی
  • ظاهر امروزی

قیمت نرده شیشه ای راه پله

به دلیل تفاوت و شکل شاسی و چشم پله نیاز یا عدم نیاز به زیرسازی و تعیین مناسب‌ترین سیستم حفاظ شیشه پله کاری تخصصی است. به‌همین دلیل قیمت نرده شیشه‌ای پله پس‌از بررسی و مشخص شدن نوع اتصالات نگهدارنده و اندازه تمام‌شده کار با در نظر گرفتن کیفیت شیشه‌های اجرایی محاسبه می‌شود . خریدار محترم برای سوال در مورد قیمت نرده شیشه‌ای پله با ما تماس بگیریدو با مشاهده صفحه قیمت نرده شیشه ای اطلاعات کلی از نحوه قیمت گذاری این مدل بدست آورید .

 

.Copy right © 2017-2024. All right reserved.