نرده شیشه ای بالکن - حفاظ شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن - حفاظ شیشه ای بالکن

در یک بالکن زیبا و جذاب که هیچ مانعی در مقابل دید شما وجود نداشته باشد زمانی‌که در خانه ویلایی یا آپارتمان خود به منظره اطراف نگاه می‌کنید حسی از آرامش را به شما می‌دهد .نرده شیشه بالکن همین حس را به شما خواهد داد و با نصب آن در بالکن ساختمان خود ایمنی و زیبایی را با هم به بالکن شما اضافه می‌کند اگر دوست دارید حریم خصوصی شما محفوظ باشد از نرده شیشه‌ای بالکن سند بلاست یا شیشه رنگی استفاده می‌کنیم ‌.در اجرای نرده شیشه‌ای بالکن از شیشه‌های تقویت‌شده دو لایه به نام لمینت که توان بسیار زیادی در برابر شوک حرارتی و فشار وزنی و ضربه شدید دارد به‌عنوان پنل های محافظتی استفاده می‌شود.

نرده شیشه ای بالکن
نرده شیشه ای بالکن

تنوع سیستم‌های اجرایی نرده شیشه بالکن باعث شده تا هر طراح و خریداری گزینه‌های متعددی برای انتخاب بهترین حفاظ شیشه‌ای بالکن داشته باشد . اما براساس تجربه بازار و علاقه خریداران به یک نمای کاملاً شیشه‌ای و شفاف بهترین مدل برای ساخت یک حفاظ نرده شیشه‌ای اکسپوز و نرده شیشه‌ای توکار است. ‌

))ضوابط ایمنی در اجرای نرده شیشه‌ای بالکن((

  • ارتفاع نرده شیشه‌ای بالکن نباید از صد و ده سانتی‌متر کمتر باشد .
  • ضخامت شیشه‌ها در حفاظ بالکن حداقل دوازده میلی‌متر است .
  • نوع شیشه‌ها نر نرده بالکن لمینت است .

با انتخاب این مدل شما یک نمای مدرن و جذاب شیشه خواهید داشت که بر ایمنی و زیبایی بالکن ساختمان شما تاثیر زیادی دارد . نرده شیشه‌ای بالکن شفاف و استحکام درباره فشار و ضربه به‌عنوان یک حفاظ مناسب در بالکن نصب می‌شود نرده شیشه‌ای بالکن با شیشه‌های نشکن شده سکوریت و لمینت و اتصالات مقاوم ضد زنگ استیل آلومینیوم یک حفاظ بالکن مدرن و ایمن است .

نرده شیشه ای بالکن
نرده شیشه ای بالکن

بهبود نور ورودی به داخل ساختمان با استفاده از حفاظ شیشه بالکن امکان‌پذیر است. نرده شیشه‌ای بالکن یک راه‌حل مناسب برای استفاده بیشتر از نور طبیعی و نور محیطی در ساختمان‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها، پاساژهای تجاری ایستگاه‌های قطار و ساختمان‌های مسکونی است . ظاهری مدرن و جذاب آن به بروزرسانی طراحی کلی هر ساختمان کمک زیادی می‌کند .

نرده شیشه‌ای بالکن سیستم‌های اجرایی متنوعی دارد که گزینه‌های مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد در کل انواع نرده شیشه ای بالکن به شرح زیر عبارت است از :

  • نرده شیشه‌ای دفنی بالکن
  • نرده شیشه ای اسپیگات بالکن
  • نرده شیشه ای فیکس پوینت بالکن
  • نرده شیشه ای اکسپوز بالکن
  • نرده شیشه‌ای ترکیبی بالکن

مزیت های نرده شیشه ای بالکن

مهم‌ترین مزیت نریشی بالکن افزایش نور طبیعی به ایجاد یک محیط ایمن در بالکن است شما با نصب این محصول با خیال راحت کودکان و افراد سال‌خورده را برای استفاده از تماشای منظره اطراف در بالکن خواهید برد. نرده شیشه‌ای بالکن نمای ساختمان شما را نیز زیبا و امروزی می‌کند و از نظر ظاهری نیز نشانه مدرن بودن است.

نرده شیشه ای بالکن
نرده شیشه ای بالکن

مزیت دیگر این محصول تنوع شیوه‌های اجرایی آن است که برای هر مکانی با محدودیت‌های فنی گزینه مناسبی دارد کاهش هزینه نگهداری و دوام طولانی‌مدت نرده شیشه ای بالکن مزید دیگران است. به‌صورت فهرست‌شده مزیت‌های نرده شیشه‌ای بالکن به‌ترتیب زیر است .

  • امنیت و ایمنی بالا
  • عبور نور بدون هیچ مانعی
  • نظافت و نگهداری آسان
  • دوام و ماندگاری همیشگی
  • ظاهر مدرن و جذاب
  • امکان تعویض قطعات آسیب‌دیده

مراحل نصب نرده شیشه ای بالکن

نصب نرده شیشه ای بالکن یک کار تخصصی است که نیاز به داشتن تجربه و مهارت فنی کافی دارد. اولین قدم در اجرای صحیح این نوع حفاظ بالکن اندازه برداری محل پروژه و تعیین مناسب‌ترین مدل و سیستم نرده شیشه‌ای بالکن متناسب بودجه و نظر خریدار و محدودیت‌های مکان نصب است .

در اولین مرحله کارشناسان فنی آکات گلس پس‌از بازدید از مکان اجرای نرده بالکن مشخص می‌کنند که آیا شروع عملیات نصب نیاز به زیرسازی و تخریب کف بالکن دارد یا خیر در مرحله دوم نوبت به کار گذاشتن اتصالات پایه نگهدارنده نرده شیشه بالکن در روی زمین یا داخل کف بالکن است .

در مرحله سوم تهیه نقشه ساخت جام‌های شیشه‌ای و ارسال آن به کارخانه سکوریت و لمینیت شیشه است پس‌از آماده شدن پنجره‌های شیشه‌ای نوبت به جای‌گذاری و رگلاژ آن‌ها در روی اتصالات نگهدارنده می‌باشد . پس‌از تکمیل و تراز شدن حفاظ شیشه‌ای بالکن یک دست‌انداز یا هندی روی آن قرار داده می‌شد .

نرده شیشه ای بالکن
نرده شیشه ای بالکن

انواع نرده شیشه ای بالکن

از ساختمان و پروژه محدودیت فنی و ضوابط خاصی برای گرفتن پایان کار ساختمان دارد به‌همین دلیل در طراحی سیستم‌های نرده شیشه‌ای بالکن تنوع مناسبی برای انتخاب گزینه متناسب با هر پروژه دیده‌شده است .

نکته اصلی در انتخاب مدل مناسب نرده شیشه‌ای بالکن رعایت اصل ایمنی در اجرای آن است اگر در یک پروژه زمان اتمام کار مهم است باید سیستم مناسبی از میان انواع نرده شیشه‌ای بالکن انتخاب شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرای آن انجام شود .

و اگر در طراحی به وجود نور طبیعی و افزایش روشنایی توجه شده باید مدل تمام شیشه نرده بالکن را انتخاب کرد درمجموع روش‌ها و گزینه‌های تعریف‌شده و استاندارد نرده شیشه بالکن می‌تواند تمام نیازهای فنی و زیبایی طراحان و خریداران ساختمان رو پاسخ‌گو باشد . انواع نرده شیشه‌ای بالکن به‌ترتیب کیفیت و استحکام ب شرح زیر است که در ادامه به توضیح کوتاهی از هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

نرده شیشه ای بالکن
نرده شیشه ای بالکن

)نرده شیشه ای بالکن اسپیگات(

سیستم حفاظ شیشه‌ای بالکن در مدل اسپیگات از پایه‌های فلزی دوازده تا بیست و پنج سانتی‌متری به شکل استوانه در مقاطع گرد و چهارگوش به‌همراه دیوار یا پنل های شیشه سکوریت در ضخامت‌های ده و لمینت با ضخامت دوازده میلی‌متر ساخته می‌شود .

از این مدل به دلیل فاصله‌ای که بین پنل شیشه‌ای تا کف بالکن وجود دارد بیشتر در مناطق آب و هواهای سرد و بارانی استفاده می‌شود. سرعت اجرای کار در این مدل نسبت‌به دیگر نرده های شیشه‌ای بالاتر است .

)نرده شیشه ای فیکس پوینت بالکن(

یکی از زیباترین مدل‌ها و دشوارترین آن‌ها در نثر برای بالکن نرده شیشه‌ای فیکس پوینت است . اگر یک فوز تمام شیشه‌ای با ایمنی بسیار بالا را در نظر دارید این محصول همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. انجام صحیح نصب نرده شیشه‌ای فیکس پوینت در بالکن مستلزم اجرای زیرسازی در دیواره کنار بالکن است معمولاً از پروفیل سی در شصت میلی‌متر برای این کار استفاده می‌شود .

اتصالات نگهدارنده شیشه فیکس پوینت به‌صورت دو استوانه گرد از جنس استیل یا آلومینیوم با مغزی فولادی است که درون پروفیل آهنی زیرسازی پیچ می‌شود . شیشه‌ها در این روش از نوع سکوریت و لمینت با ضخامت هیجده و بیست میلی‌متر است .

)نرده شیشه ای بالکن اکسپوز روکار و دفنی(

بدون تردید یکی از محبوب‌ترین و زیباترین و ایمن‌ترین مدل نرده شیشه‌ای در صنعت ساختمان نرده شیشه‌ای اکسپوز در دو نوع دفنی و روکار است .ایجاد یک نمای تمام شیشه‌ای یکپارچه بدون هیچ قاب یا پایه مزاحمی با ایمنی بسیار بالا باعث شده‌است از این سیستم در بالکن ساختمان‌های تجاری و شخصی استفاده شود . در مدل نرده شیشه‌ای دفنی بالکن تمام پایه‌ها و یا رقابت اصلی در داخل زمین دفع می‌شود به شکلی که شیشه‌های محافظ از کف زمین به شکل یک دیواری نامرئی بیرون آمده‌است .

در مدل اکسپوز روکار پروفیل‌های کامپوزیت یو شکل در ارتفاع پانزده سانتی‌متر از روی زمین نصب می‌شود به شکلی که در ظاهر یک نوار باریک در پایین شیشه‌ها دیده می‌شود .

)ضوابط و معیار های ایمنی نرده شیشه ای بالکن(

طبق قوانین مصوب سازمان نظام مهندسی و سازمان آتش‌نشانی ضوابط ایمنی نرده شیشه بالکن به‌ترتیب زیر تعیین شده‌است .

  1. ارتفاع نهایی نرده شیشه بالکن نباید از صد و ده سانتی‌متر کمتر باشد .
  2. درصورتی‌که تعداد طبقات ساختمان بیش‌از پنج طبقه باشد ضخامت پنل های شیشه‌ای نرده بالکن نباید از دوازده میلی‌متر کمتر باشد .
  3. نوع شیشه به‌کاررفته در نرده بالکن باید استاندارد ملی ساختمان رو پاس کرده باشید .
  4. شیشه سکوریت و لمینت شده دو لایه با pvb به ضخامت یک‌ونیم میلی‌متر مورد تایید است .

)قیمت نرده شیشه ای بالکن)

مبنای قیمت نرده شیشه‌ای بالکن براساس مترمربع محاسبه می‌شود در این قیمت عواملی مانند طول بالکن، ارتفاع تمام‌شده نهایی نرده بالکن ،ضخامت شیشه‌ها و کیفیت و نوع اتصالات نگهدارنده پنل های شیشه‌ای تعیین‌کننده است . خریدار محترم برای اطلاع از حدود قیمت نرده شیشه‌ای بالکن با واحد فروش آکات گلاس تماس حاصل نمایید و با مشاهده صفحه قیمت نرده شیشه ای اطلاعات کلی از نحوه قیمت گذاری این مدل بدست آورید.

 

.Copy right © 2017-2024. All right reserved.