نرده شیشه ای اسپیگات - نرده شیشه ای اسپیگوت

اگر در پروژه ای با محدودیت زمان روبرو باشیم انتخاب نرده شیشه ای اسپیگوت به دلیل سرعت بالای اجرای آن گزینه مناسبی است. جان پناه شیشه ای اسپیگوت کمترین محدودیت را در اجرا دارد و به طور کلی در هر سازه راه پله و بالکن یا تراس امکان نصب دارد. شیشه ها در این مدل نیز از نوع سکوریت یا لمینت است که بوسیله اتصال اسپیگات به صورت خود ایستا در محل نصب ثابت می شود. نرده شیشه ای اسپیگات به عنوان اولین گزینه در حفاظ شیشه ای استخره ها مورد نظر است. یراق و اتصال اسپیگات به دو شکل گرد ( لوله) و چهار گوش ( پروفیل) از جنس آهنی با رنگ الکترواستاتیک و استیل یا آلومینیوم با ارتفاع 25 سانتیمتر و عرض 5 سانتیمتر تولید می شود.

نرده شیشه ای اسپیگات
نرده شیشه ای اسپیگات

ابعاد استادارد پنل های شیشه ای در این مدل بین 100 در 220 سانتیمتر است و فواصل بین پنل های شیشه نباید از یک سانتیمتر بیشتر باشد. سیستم نرده شیشه ای اسپیگات در دو حالت نصب بروی کف و برای پلکان ها علاوه بر روی کف در دیواره جانبی نیز نصب میگردند.دارای حالت های مختلف در مقاطع مربع و دایره و عموما از متریال استیل و آلومینیوم تولید می کردند و با توجه به خواست کارفرما امکان ایجاد پوشش های رنگ در کد های مختلف را نیز دارا می باشد.

مزایای نرده شیشه ای اسپیگات:

  • تنوع ظاهری بالای مخصوص
  • نصب آسان و سریع
  • سادگی فرم و حداقل اتصالات
  • ماندگاری و استحکام بالا

نرده شیشه ای اسپیگوت سریع الاجرا می باشد. پس اگر محدودیت زمانی دارید توصیه میکنیم که نرده شیشه ای اسپیگوت را سفارش دهید. جان پناه شیشه ای اسپیگوت را می توان تقریبا در هر سازه ای بکار برد از جمله بالکن و راه پله یا تراس و ... چرا که محدودیت چندانی در محل اجرای آن وجود ندارد. پنل های شیشه ای سکوریت یا لمینت هستند و به وسیله اتصال اسپیگات نصب  ثابت می شوند و این اتصال به صورت خود ایستا می باشد.

نرده شیشه ای اسپیگات
نرده شیشه ای اسپیگات

معمولا اجرا نرده شیشه ای یا جان پناه شیشه ای اسپیگوت در کناره های استخر ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. پنل های شیشه ای د رابعاد استاندارد تولید می شود که عبارتند از 100 در 220 سانتیمتر. باید توجه داشت که فاصله بین پنل ها نباید 1بیشتر سانتیمتر باشد.

یراق آلات و اتصالات اسپیگوت در دو مدل و طرح وجود دارند که عبارتند از چهار گوش پروفیلی و گرد لوله به دو شکل گرد . جنس این یراق الات یا آهنی است که با رنگ الکترواستاتیک کاور شده است و یا آلومینیوم و استیل در ارتفاع 25 سانتیمتر و عرض 5 سانتیمتر تولید می شود.

از نرده شیشه ای اسپیگوت یا جان پناه اسپیگوت می توان تقریبا برای اجرا در هز سازه ای استفاده کرد مانند راه پله ها و تراس ها و بالکن و .... . یکی از مزیت های اصلی نرده شیشه ای اسپیگوت این است که اجرا و نصب آن چندان زمانبر نیست .

نرده شیشه ای اسپیگات
نرده شیشه ای اسپیگات

یراق الات مستحکم و با دوام و از جنس آهن هستند که با یک لایه رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است و یا اینکه بنا به درخواست مشتری می تواند استیل با کیفیت و یا آلومینوم باشد. این پروفیل ها  در مدل عرضه می شوند که بنا به نقطه کاربد آنها می تواند انتخاب شود. مدل های لوله گرد و چهرگوش پروفیلی.

پنل های شیشه ای به صورت لمینت و اسکوریت تهیه می شوند و نصب آنها به صورت خود ایستا می باشد. ابعاد این پنل ها معمولا 110 در 220 سانتیمتر می باشد و فاصله میان آنها معمولا از 1 سانتیمتر تجاوز نمی کند.  

آشنایی با سیستم نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه اسپیگات از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین سیستم‌های نرده شیشه‌ای است نرده شیشه‌ای به وسیله پایه‌های از جنس استیل آلومینیوم و آهن به شکل چهارگوش و گرد در ابعاد دوازده الی بیست و هفت سانتی‌متر و شیشه‌های سکوریت یا لمینت با ضخامت‌های مختلف ساخته می‌شود .

مزیت اجرایی نرده شیشه ای اسپیگات

مزیت اصلی نرده شیشه ای اسپیکات سهولت نصب و سرعت اجرای بالای آن است به دلیل عدم نیاز به سیر سازی خاصی در زمان نصب اتصالات پایه‌های اسپیگات به وسیله بردهای فولادی نیروی خارجی و ضربه واردشده به شیشه‌ها رو به پایین پایه‌ها و کف زمین انتقال می‌دهد مزیت دیگر این مدل فاصله پنل های شیشه‌ای تا کف است که امکان عبور آب را از زیر آن‌ها فراهم آورده‌ است به‌ همین دلیل نگهداری و نظافت نرده شیشه ای اسپیگات راحت و به‌ آسانی انجام می‌شود .

به دلیل همین مزیت نرده شیشه ای اسپیگات بیشتر در دوره استخرها و بالکن‌ها استفاده می‌شود تنوع اشکال و فرم‌های اتصالات اسپیگات به طراحان و معماران گزینه‌های زیادی برای انتخاب می‌دهد مناسب‌ترین قطعه‌ی اسپیگات نگهدارنده شیشه را براساس رنگ دلخواه خود انتخاب کنید.

نرده شیشه ای اسپیگات از نظر قیمت نسبت مدل‌های دیگر اقتصادی‌تر است زیرا امکان استفاده از قطعات پایه اسپیگات با متریال آهن استیل و آلومینیوم را به شما می‌دهد و در ساخت آن از هر دو نوع شیشه سکوریت و لمینت می‌توان استفاده کرد .

نرده شیشه ای اسپیگات در کدام مکان ها نصب می شود؟

حفاظ شیشه‌ای اسپیگات هیچ محدودیتی در اجرا ندارد و از آن در هر ساختمان و مکانی می‌توان استفاده کرد مکان‌های اصلی که بیشتر در آن‌ها نرده شیشه اسپیگات نصب می‌شود عبارت‌اند از :

  • راه پله ها
  • بالکن ها
  • دو استخر ها
  • تراس ها

معرفی قطعات اصلی نرده شیشه ای اسپیگات

  • اتصال اصلی پایه نگهدارنده شیشه ای اسپیگات این پایه‌ها یک استوانه چهارگوش یا گرد یو شکل هستند که شیشه داخل آن‌ها قرار می‌گیرد.
  • یراق آلات و ملزومات داخلی پا اسپیگات که شامل لاستیک‌های ضربه‌گیر پیچ‌ها و قطعات فکی می‌شود.
  • بولت و انکرهای نصب پایه اسپیگات به کف.

مراحل ساخت و مونتاژ نرده شیشه ای اسپیگات

در اجرای ساخت نرده شیشه‌ای اسپیگات اول اندازه طول محل نصب مشخص می‌شود تا تعداد پایه‌های آن تعیین شود در مرحله نخست نصب نرده شیشه‌ای ابتدا کف زمین علامت‌گذاری می‌شود و پایه‌های اسپیگات به وسیله بولت های فولادی به زمین متصل می‌شوند. با هدف نصب استاندارد و تراز بودن کار مرحله علامت گلزاری محل پایه‌ها به وسیله تراز و متر لیزری به‌صورت دقیق مشخص می‌شود. پس از اتصال پایه اسپیگات به کف زمین درپوش مخصوص روی سوراخ‌ها و بولت های پایه گذاشته می‌شود.

سپس گوه ها و لاستیک‌های ضربه‌گیر داخل قسمت یو شکل پایه‌ها کار گذاشته می‌شود و در مرحله اصلی نصب، پنل های شیشه‌ای داخل اتصالات پایه اسپیگات قرار داده می‌شود و پیچ‌های تنظیم تراز و فشار رگلاژ  محکم می‌شوند . در آخرین مرحله بر اساس نظر خریدار یک هندریل مناسب روی شیشه‌ها قرار می‌گیرد.

مشخصات نرده شیشه ای اسپیگات

گروه آکات گلس پایه‌های اسپیگات متنوعی در رنگ‌بندی‌های انحصاری از فلزات مقاوم استیل، آلومینیوم و آهن را در مقاطع چهارگوش و گرد به‌صورت اختصاصی طراحی و تولید نموده‌است.

هندریل روی شیشه که به شکل یک ناودانی ظریف به‌صورت پروفیل و لوله در نرده شیشه اسپیگات آکات گلس استفاده می‌شود. نرده شیشه‌ای اسپیگات آکات گلس طرحی مدرن ساده و ایمن در سازه‌های حفاظ شیشه‌ای است. که توانسته به‌عنوان یک نرده و حفاظ قابل‌اطمینان مورد توجه قرار گیرد.نصب نرده شیشه اسپیگات یک نمای زیبا مدرن و شفاف را بدون هیچ تداخلی ایجاد می‌کند.

گروه آکات گلس به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان بدون واسطه پنل های شیشه‌ای و تولیدکننده انواع پایه استیل و فولادی با اسپیگات با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت شما خریداران محترم است .

نرده شیشه ای اسپیگات چیست؟

این سیستم نرده شیشه‌ای بدون نیاز به تخریب و زیرسازی بسیار آسان و در مدت‌زمان کوتاهی اجرا می‌شود. پایه‌های نگهدارنده پنل های شیشه‌ای در این مدل از آلیاژهای مقاوم در مقابل فشار و ضربه و رطوبت است مانند استیل 304 و 316 که در هر مکان و شرایط آب‌وهوایی رنگ آن تغییر می‌کند و بسیار زیبا و بادوام است .

نرده شیشه‌ای اسپیگات یک حفاظ شیشه‌ای است که با اتصالات پایه‌هایی به ارتفاع 15 تا 45 سانتی‌متر قادر است پنل های شیشه‌ای سکوریت و لمینت را با ضخامت‌های 10تا 20 میلی‌متر به ارتفاع 90 تا 120 سانتی‌متر به‌صورت عمودی در یک خط تراز محکم و ثابت نگاه دارد.

ویژگی های نرده شیشه ای اسپیگات

  • اجرای سریع و آسان

از آنجا که طراحی نرده شیشه‌ای اسپیگات به شکلی است که نیاز به هیچ زیرسازی یا تخریبی در کف زمین محل نصب ندارد اجرای آن بسیار ساده و سریع است.

  • سهولت نظافت

به‌ سبب فاصله چند سانتی‌متری پنل های شیشه‌ای از کف زمین در این مدل و شکل قرار گرفتن اجزاء و قطعات آن نظافت و نگهداری نرده شیشه اسپیگات به‌ سهولت انجام می‌شود .

  • طراحی مدرن و جذاب

ظاهر مدرن پایه اسپیگات که از استیل براق یا مات ساخته می‌شود نمای این مدل نرده شیشه‌ای را جذاب کرده‌است. علاوه‌براین پایه‌های آلومینیومی نرده شیشه‌ای اسپیگات در رنگ‌های سیلور، طلایی، برنزی و مشکی به هماهنگی طراحی کلی ساختمان کمک می کند.

قیمت نرده شیشه ای اسپیگات چگونه محاسبه می شود؟

برای اطلاع از قیمت نرده شیشه‌ای اسپیگات با واحد فروش و کارشناس کارشناسان آکات گلس تماس حاصل نمایید.در حالت کلی قیمت نرده شیشه‌ای براساس مترمربع و با توجه به هزینه ساخت شیشه و مدل پایه‌ها و کیفیت آلیاژ آن‌ها تعیین می‌شود. با هدف کسب اطلاع کلی از قیمت نرده شیشه‌ای اسپیگات در ادامه لیست قیمت حدودی آن درج شده‌است .

 

.Copy right © 2017-2024. All right reserved.