نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت - قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت

یراق آلات و اتصالات فیکس پوینت از متریال انواع آهن، استیل و آلومینیوم است که در اندازه ها استاندارد به شکل گرد و چهار گوش تولید می شود. نرده شیشه ای فیکس پوینت با دو نوع شیشه سکوریت با ضخامت های 8 و 10 میلیمتر و شیشه لمینت با ضخامت 12 تا 20 میلیمتر اجرا می شود. پنل های شیشه ای در این مدل در ارتفاع 20 سانتیمتر به صورت منظم بر اساس قطر یراق فیکس پوینت سوراخ شده تا محل اتصال شیشه به سازه اصلی بالکن و راه پله به یراق فیکس پوینت مشخص شود. در نرده شیشه ای فیکس پوینت از لوله و پروفیل استیل و آلومینیوم می توان برای دستگیره روی شیشه استفاده کرد.

مجری نرده شیشه ای فیکس پوینت باید تجربه و مهارت کافی برای نصب صحیح و ایمن این نوع جان پناه شیشه ای داشته باشد.

نمونه تصویر نرده شیشه ای فیکس پوینت در راه پله معلق

نرده شیشه ای فیکس پوینت چیست؟

نرده شیشه‌ای فیکس پوینت نسل جدید سازه‌های شیشه‌ای حفاظ مدرن در سبک معماری مینیمالیستی است. این سیستم از نظر وسعت سطح کاربرد شیشه نسبت‌به مدل‌های دیگر نرده شیشه‌ای برتری کامل دارد. نرده شیشه‌ای فیکس با دو قسمت اصلی شیشه و اتصال بسته نگهدارنده دکمه‌ای شکل به نام فیکس پوینت اجرا می‌شود. در ادامه به توضیح کامل این مدل می‌پردازیم .

ساخت و نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه‌ای فیکس پوینت با سه نوع بست در راه‌پله و بالکن نصب می‌شود. ساخت نرده شیشه‌ای فیکس پوینت به‌مهارت و تخصص ویژه‌ای نیازمند است تا اجرای آن به‌صورت دقیق و بدون مشکل انجام شود. پنل های شیشه‌ای در این مدل به وسیله اتصالات دکمه‌ای شکل از جنس استیل سیصد و چهار یا آلومینیوم سخت به کنار دیوار راه‌پله‌ها و بالکن‌ها فیکس می‌شود. این سیستم بیشتر در جاهایی با فضاهای محدود اجرا می‌شود.

به دلیل اهمیت به ایمنی حفاظ‌های شیشه‌ای اجزای اصلی این سیستم باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا در برابر ضربه و فشار زیاد شکل ساختاری آن حفظ شود شیشه‌های فیکس پوینت از نوع سکوریت و لمینت است که در مقابل فشار بیرونی و شوک‌های حرارتی مقاومت بالایی دارد در این مدل تهیه نقشه با جانمایی فیکس پوینت ها و محل سوراخ‌ها روی شیشه بسیار مهم است زیرا با کمترین خطا پانل‌های شیشه روی بست‌های نگهدارنده فیکس پوینت نصب نمی‌شوند .

تصویر نرده شیشه ای فیکس پوینت اجرا شده توسط آکات گلس

نرده شیشه ای فیکس پوینت و انواع شیشه

در نرده شیشه‌ای با اتصال فیکس پوینت از دو نوع شیشه با ویژگی بسیار شفاف سوپر کلیر یا مات سندپلاست استفاده می‌شود. در راه‌پله از شیشه سکوریت با ضخامت ده میلی‌متر و در بالکن و تراس از شیشه لمینت با ضخامت‌های دوازده شانزده بیست میلی‌متر برای دیوار یا حفاظ نرده شیشه‌ای فیکس پوینت استفاده می‌شود .

از نظر ایمنی هر اندازه ضخامت شیشه‌ها بیشتر باشد مقاومت آن در برابر فشار و ضربه افزایش می‌یابد. نرده شیشه‌ای فیکس پوینت اگر براساس استانداردهای مشخص اجرا شود به‌عنوان یکی از زیباترین و قابل اطمینان‌ترین سیستم‌های حفاظ شیشه‌ای می‌تواند تمام جنبه‌های یک نرده و حفاظ بالکن را تامین کند.

مدل های بست نگهدارنده نرده شیشه ای فیکس پوینت

  • اتصال فیکس پوینت استیل

یراق دکمه فیکس پوینت استیل سیصد و چهار یکی از زیباترین و بادوام‌ترین اتصالات نرده شیشه‌ای در این سیستم است مقاومت این بست فیکس پوینت از تمام مدل‌های دیگر بیشتر است و می‌تواند وزن پنل های شیشه‌ای به ابعاد سیصد در صد و چهل سانتی‌متر و ضخامت بیست میلی‌متر را تحمل کند. ظاهر این یراق از رنگ استیل براق است که در صورت درخواست خریدار گروه آکادمی گلاس امکان تغییر رنگ آن را دارد.

  • اتصال فیکس پوینت آلومینیوم

این نوع بست فیکس پوینت از آلیاژ سخت آلومینیوم ساخته می‌شود این بستاب به‌صورت آند حفظ‌شده در رنگ‌های طلایی نقره‌ای برنزی و مشکی که در برابر رطوبت و فشار وزنی مقاومت بالایی دارد تولید می‌شوند شکل فیکس پوینت آلومینیومی به‌صورت دکمه گرد یا مربعی است.

  • اتصال فیکس پوینت فولادی

از نظر کاهش هزینه تمام‌شده در ساخت نرده نرده شیشه‌ای فیکس پوینت بست فیکس پوینت فولادی یا آهنی ارزان‌ترین مدل است. این بست‌ها با یک پوشش رنگ محافظ با روش الکترواستاتیک فیکس پوینت ها تولید می‌شود .

تصویر یراق فیکس پوینت از جنس استیل 304

مزیت اجرای نرده شیشه ای فیکس پوینت

یکی از مزیت‌های نرده شیشه‌ای فیکس باند امکان رگلاژ پنل ها در زمان اجرای نرده است به دلیل این‌که در ساخت راه‌پله همیشه خطاهای فنی و اجرایی وجود دارد مزیت نرده شیشه‌ای در این سیستم امکان کاور یا پوشش این خطاها را با بست‌های فیکس پوینت دارد این مزیت سبب شده تا تراز نهایی کار به‌درستی انجام شود اندازه متنوع بست‌های فیکس پوینت امکان نصب این مدل را در هر سازی و مکانی به شما می‌دهد .

مزیت دیگر این سیستم امکان نصب آن در مکان‌هایی است که محدودیت فضای آن باعث شده از مدل‌های دیگر نتوان استفاده کرد . به دلیل شکل خاص هر راه‌پله اجرای نرده شیشه‌ای براساس شعاع و زاویه گردش شمشیری راه‌پله انجام می‌شود در راه‌پله‌های گرد که برای فضاهای کوچک طراحی شدند نرده شیشه‌ای فیکس بن یکی از اولین گزینه‌ها است که اجرای آن در راه‌پله‌های گرد با دقت و ظرافت خاصی توسط تکنیسین‌ها و مهندسان ماهر آکات گلس انجام می‌شود .

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای تراس با بست فیکس پوینت

اگر به طراحی‌های مدرن و مینیمالیستی علاقه دارید نرده شیشه‌ای فیکس پوینت یکی از مدل‌های مناسب در تراس‌ها یا کنار بالکن در هر سطح صاف نرده شیشه‌ای فیکس پوینت است که از شیشه لمینیت دو لایه در آن استفاده می‌شود. در نمای بیرون یا روبروی تراس بست‌های فیکس پوینت در فواصل یک اندازه قابل‌مشاهده است.

ارتفاع نرده شیشه‌ای تراس از کف صد و ده سانتی‌متر است و یک دستگیره روی آن به زیبایی و ایمنی بیشتر آن کمک می‌کند. تمام سوراخ‌کاری روی پنل های شیشه‌ای به وسیله دستگاه سی ان سی یا لیزر قبل از عملیات سکوریت شیشه انجام می شود به‌همین دلیل نرده شیشه‌ای فیکس پوینت تراس یکی از دقیق‌ترین سازه‌های حفاظ تراس است .

نرده شیشه ای فیکس پوینت راه پله

استفاده از حداکثر فضای راه پله با اجرای نرده شیشه‌ای فیکس پوینت امکان‌پذیر است. تمام مراحل اندازه برداری تهیه نقشه‌های برش و سوراخ‌کاری پنل های شیشه‌ای با دقت بسیار بالا و به وسیله متر و ترازهای دریا لیزری و برنامه‌های مهندسی پیشرفته انجام می‌شود شکل ظاهری و برش پانل‌های شیشه‌ای در این مدل به‌صورت لوزی است در نرده شیشه‌ای فیکس پوینت راه‌پله از شیشه سکوریت با دو ضخامت هشت و ده میلی‌متر می‌توان استفاده کرد .

تصویر نرده شیشه ای فیکس پوینت در راه پله

قطعات و اجزای نرده شیشه ای فیکس پوینت

یراق آلات و اجزای نرده شیشه‌ای فیکس پوینت در دو مقطع گرد و چهارگوش ساخته می‌شود که با یک قطعه ثابت به پیچ فلزی متصل است و در داخل دیوار کار گذاشته می‌شود و یک قطعه متحرک به‌صورت فیکس شیشه را در بین لاستیک‌های ضربه‌گیر به دیوار کنار راه‌پله و بالکن متصل می‌کند .

این قطعات از جنس استیل سیستم چهار و آلومینیوم ساخته می‌شوند و این قابلیت را دارند که شیشه‌ها را جابه‌جا و رگلاژ کنند تا پنل ها در یک تراز یکسان قرار گرفته شوند. تعداد و فاصله بین این قطعات به طول جام‌های شیشه‌ای و ضخامت آن‌ها بستگی دارد اگر نرده شیشه‌ای در مکان‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها یا مراکز تجاری اجرا شود باید شیشه لمینت با قطعات استیل فیکس بن در اجرای آن بکار گرفته شود .

نرده شیشه ای فیکس پوینت در چه مکان های نصب می شود

این مدل نرده شیشه ای فیکس پوینت قابلیت استفاده در هر ساختمان عمومی و خصوصی را دارد مکان‌هایی که این مدل حفاظ شیشه‌ای در آن‌ها نصب می‌شود عبارت‌اند از :

  • راه پله
  • بالکن
  • تراس
  • پشت پنجره

قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت

بدلیل تخصصی بودن طراحی و اجرای نرده شیشه‌ای فیکس پوینت برآورد دقیق قیمت نرده شیشه‌ای فیکس پوینت براساس ویژگی‌های هر پروژه و نوع بست‌ها و شیشه‌ها تعیین می‌شود شما خریداران محترم می‌توانید برای مشاوره و اطلاع حدودی از قیمت‌های نرده شیشه‌ای فیکس پوینت و نحوه انجام سفارش خود توسط گروه آکات گلس با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و با مشاهده صفحه قیمت نرده شیشه ای اطلاعات کلی از نحوه قیمت گذاری این مدل بدست آورید.

.Copy right © 2017-2024. All right reserved.