نرده شیشه ای استخر - نرده شیشه ای دور استخر

نرده شیشه ای استخر - نرده شیشه ای دور استخر

امروزه اکثر ویلاها دارای استخر هستند به‌همین دلیل زمانی‌که کودکان درحال بازی و لذت بردن از فضای حیاط و استخر هستند والدین بسیار نگران حفظ ایمنی آن‌ها خواهند بود . یکی از گزینه‌هایی که به ایمنی و کاهش نگرانی در زمان استفاده کودکان از استخر کمک می‌کند نرده شیشه استخر است . این محافظ شیشه‌ ای علاوه‌ بر این‌ که ایمنی دور استخر و افزایش می‌دهد به زیبایی ظاهر فضای استخر نیز کمک می‌کند و اگر منظره طبیعی زیبایی نیز دارید نرده شیشه استخر دید شما را نمی‌گیرد و شما یک دیواره شیشه‌ای شفاف و زیبا در اطراف استخر خواهید داشت.

نرده شیشه ای استخر
نرده شیشه ای استخر

اجرای نرده شیشه دور استخر به دو روش انجام می‌شود که به‌ترتیب عبارت است از :

  1. نرده شیشه ای فرم لس
  2. نرده شیشه ای با قاب

در مدل فریم لس هیچ فریم یا پایه فلزی که شیشه‌ها به آن تکیه کنند وجود ندارد و پروفیل‌های یو شکل نگهدارنده پنل های شیشه‌ای در داخل زمین کار گذاشته می‌شود شیشه‌ها در این مدل دولایه و لمینیت شده هستند و نرده شیشه فریم لس استخر حسی از یک استخر بدون حفاظ را می‌دهد اما با ایمنی یک استخر با حفاظ .

در مدل نرده شیشه‌ای با قاب استخر یک فریم فلزی از استیل یا آلومینیوم که در برابر رطوبت مقاومت دارن در فاصله‌های منظم ساخته می‌شود و در داخل این قاب فلزی شیشه‌های سکوریت شده با اتصالات فکی قرار می‌گیرد . ایمنی ایستایی نرده شیشه استخر در این مدل بسیار بالا است و در صورت شکستن شیشه‌های سکوریت چارچوب یا قاب فلزی همچنان ساختار اصلی نرده را حفظ می‌کند.

نرده شیشه ای استخر
نرده شیشه ای استخر

مزایای نرده شیشه ای دور استخر

استفاده از یک محافظ قابل‌اطمینان در یک استخر که سلامت جانی و آرامش خیال را به شما ارائه کند دلیل اصلی نصب نرده شیشه استخر است این محصول نسبت‌به حفاظ‌های فلزی و چوبی قدیمی مزایایی دارد که به‌ترتیب زیر عبارت است از :

  • نرده شیشه ای استخر در برابر رطوبت مقاوم است.
  • نرده شیشه ای استخر ایمنی و امنیت لازم را دارد.
  • نرده شیشه ای استخر ظاهر مدرن و خاص دارد.
  • نرده شیشه ای استخر وسعت دید را افزایش می دهد.

مهم‌ترین نکته در اجرای این مدل از حفاظ‌های شیشه‌ای کیفیت اتصالات آن است به دلیل وجود مواد کلر و رطوبت آب اگر اتصالات نرده شیشه‌ای از کیفیت و دوام کافی برخوردار نباشد خیلی زود استاندارد اولیه که باید در این مدل رعایت شود از بین می‌رود و ایمنی نرده کاهش می‌یابد.

نرده شیشه ای استخر زیبایی همراه با ایمنی را به محیط دور استخر می‌افزاید این محصول به‌سبب ظاهر جذاب و کارکرد حفاظتی بسیار بالا مورد استقبال زیادی در ساختمان‌های مختلف ویلایی هتل‌ها و منازل شخصی قرار گرفته‌است .

نرده شیشه ای دور استخر از اتصالات و اجزای فلزی با آلیاژ مقاوم در برابر رطوبت با ظاهری جذاب به‌همراه شیشه‌های مقاوم سکوریت و لمینت با ضخامت‌های متنوع تشکیل شده است. هر اندازه کیفیت اتصالات نرده شیشه استخر بالاتر و ضخامت شیشه‌های محافظ آن بیشتر باشد ایمنی و مقاومت این محصول افزایش می‌یابد .
حفاظ شیشه دور استخر یک مانع شیشه‌ای شفاف در اطراف استخر ایجاد می‌کند که مانع ورود کودکان و حیوانات به‌صورت اتفاقی به داخل استخر می‌شود . بعضی از مدل‌های نرده شیشه استخر دوجداره و یک عایق حرارتی و صوتی نیز هستند. به دلیل استفاده از شیشه‌های سوپر کلیر شفاف در ساختار نرده‌ای شیشه‌ای استخر نور طبیعی به‌راحتی از آن عبور می‌کند.

اهمیت اجرای نرده شیشه ای دور استخر

اما تو که قبلاً گفتیم نرده شیشه استخر از نظر زیبایی و استحکام جزء رتبه‌های بالای حفاظ ساختمان است برای همین استفاده گسترده از این محصول هر روز افزایش پیدا می‌کند . شفافیت شیشه‌های سوپر کلیر در نرده شیشه استخر مزیتی است که باعث شده توجه بیشتری به آن شود اهمیت به جنبه‌های ظاهری و استحکام و ماندگاری و ایمنی نرده شیشه استخر باعث شده بسیاری از معماران توجه ویژه‌ای به این محصول در طراحی خود داشته باشد .

ویژگی های نرده شیشه ای استخر

نرده شیشه دور استخر به دلیل وجود طیف گسترده‌ای از شیشه‌های شفاف و رنگی در هماهنگی با طراحی کلی نمای خارجی حیاط یا تکمیل طراحی داخلی ساختمان گزینه‌های متنوع و کاربردی را در اختیار طراحان قرار می‌دهد .

شیشه‌های مقاوم و نشکن سکوریت و لمینت نرده شیشه سقف یک عایق مناسب حرارتی و صوتی است که مانع ورود گردوخاک به داخل استخر می‌شود مزیت دیگر نرده شیشه‌ای دور استخر توان بالای حرارتی آن در مقابل تغییرات ناگهانی آب‌وهوایی محیط است که استفاده از آن را در هر منطقه جغرافیایی امکان‌پذیر کرده‌است .

به‌طورکلی مزیت‌های نرده شیشه دور استخر به‌قرار زیر عبارت است از :

  • ایمنی و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • شفافیت ذاتی شیشه‌ها
  • عایق حرارتی و صوتی
  • ظاهر مدرن و جذاب
  • سهولت در نگهداری
  • ماندگاری و دوام طولانی‌مدت

انواع مدل های نرده شیشه ای استخر

سیستم‌های نرده شیشه‌ای دور استخر انواع مختلفی دارد که تفاوت ظاهری آن‌ها به جذابیت بیشتر در انتخاب مناسب‌ترین سیستم برای هر سبک معماری کمک کرده‌است . به‌صورت کلی از نظر فنی انواع نرده شیشه استخر به دو دسته تمام شیشه‌ای و ترکیب فلز و شیشه تقسیم‌بندی می‌شود ما در ادامه این صفحه به معرفی هر کدام از این دسته‌بندی‌ها می‌پردازیم .

نرده تمام شیشه ای استخر

در این سیستم نرده شیشه‌ای بدون نیاز به ستون یا قاب فلزی و تنها به وسیله اتصالات شیشه گیر روی کف و داخل زمین حفاظ‌های شیشه‌ای دور استخر اجرا می‌شود. در این مدل هیچ پایه یا فریم فلزی اطراف شیرها وجود ندارد و نرده تمام شیشه استخر نصب می‌شود . ویژگی اصلی این مدل عدم وجود هیچ قاب یا ستون نگهدارنده در بین پنل های شیشه‌ای است که باعث شده یک نمای کاملاً شیشه‌ای یکدست با ظاهر شفاف و بدون مانع دید را به محیط استخر اضافه کند . انواع مدل‌های نرده تمام شیشه استخر به‌ترتیب زیر عبارت‌اند از :

نرده شیشه ای استخر دفنی

در این مدل پایه‌ها یا کمپوت‌های یو شکل آلومینیومی نگهدارنده پنل های شیشه‌ای داخل زمین کار گذاشته می‌شوند نرده شیشه‌ای توکار استخر از نظر ظاهری یکی از مدرن‌ترین و مینی‌مال ترین سیستم‌های حفاظ استخر است زیرا دیواره های شیشه‌ای از داخل زمین بیرون آمده و به‌تنهایی در جای خود ایستاده‌اند .

نرده شیشه ای استخر اسپیگات

یکی از اصلی‌ترین و رایج‌ترین مدل‌های نرده دور استخر این سیستم است به دلیل فاصله چند سانتی‌متری که پنل های شیشه‌ای از کف زمین دارند امکان عبور آب به‌راحتی در نرده شیشه استیل استخر وجود دارد سرعت و سهولت نصب این مدل به‌همراه ظاهر ساده و امروزی آن با ایمنی و استحکام کم‌نظیر علت توجه زیاد به این حفاظ شیشه‌ای استخر است .

نرده شیشه ای ترکیبی استخر

در این مدل یک قاب یا ستون‌های عمودی پنل های شیشه‌ای را نگاه می‌دارد جنس پایه‌ها از فلز استیل و آلومینیوم است و در برابر رطوبت استخر دوام داشته باشد نرده شیشه‌ای ترکیبی با نام نرده استیل شیشه‌خور نیز شناخته می‌شود .

انواع شیشه به کار رفته در نرده شیشه ای استخر

در نرده شیشه استخر از دو نوع شیشه مقاوم با درصد استحکام متفاوت استفاده می‌شود . به‌صورت استاندارد شیشه سکوریت با ضخامت ده و دوازده میلی‌متر در مدل نرده ترکیبی فلز و شیشه برای حفاظ دور استخر استفاده می‌شود ویژگی شیشه سکوریت کم‌خطر بودن آن در زمان شکستن است زیرا به قطعات بسیار ریز تبدیل‌شده که برندگی ندارد .

اگر ایمن بیشتر از نرده دور استخر خود انتظار دارید می‌توانید از شیشه سکوریت و لمینت دولایه در ضخامت‌های دوازده چهارده و شانزده میلی‌متر استفاده کنید شیشه لمینت بیشتر در مدل‌های بدون قاب کاربرد دارد .

قیمت نرده شیشه ای استخر

تفاوت کیفی و فنی اجزای نرده شیشه استخر باعث شده تا قیمت‌گذاری آن تنها با کارشناسی امکان‌پذیر باشد شما خریداران محترم می‌توانید به‌منظور کسب اطلاعات کامل این طرح در مورد قیمت نرده شیشه ای استخر بابادی کارشناسی ما تماس حاصل نماییدو با مشاهده صفحه قیمت نرده شیشه ای اطلاعات کلی از نحوه قیمت گذاری این مدل بدست آورید. .



 

.Copy right © 2017-2024. All right reserved.